Uitgebreid zoeken

Rubrieken

 

Vragen

Kan ik mijn aankoop gebruiken in combinatie met een korting die losstaat van SuperGastvrij? 
Indien de ondernemer dit toestaat kan dit. Bij enige twijfel vragen wij u de ondernemer te contacteren door middel van de contactgegevens die gecommuniceerd staan op onze website.
 
Hoe lang is mijn aankoop geldig? 
U reserveert een aankoop voor een bepaalde dag en tijdstip. Op die dag en tijdstip is uw aankoop geldig. Wilt u deze wijzigen omwille van onvoorziene omstandigheden vragen wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met de ondernemer door middel van de contactgegevens die gecommuniceerd staan op onze website.
 
Hoe kan ik mij als ondernemer aansluiten?
Heel eenvoudig! Bel (043-3063888) of mail (info@supergastvrij.nl), of laat een bericht achter via de contact-pagina op deze website. 
 
Kan ik mijn aankoop annuleren?
Nee, u kunt uw aankoop niet annuleren. Indien u door onvoorziene omstandigheden uw bezoek niet kan doen vragen wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met ondernemer door middel van de contactgegevens die gecommuniceerd staan op onze website.
De ondernemer zal er dan alles aan doen om uw reservatie te verplaatsen.
 
Hoe word ik als ondernemer betaald door SuperGastvrij?
Indien de bezoeker gebruik maakt van iDeal krijgt u het de maandag daaropvolgend op uw rekening. Bij betalingen via MisterCash en Sofort Banking gebeurt dit ook op maandag, met 1 week vertraging. Daarnaast ontvangt u wekelijks een overzicht van de ontvangen gelden.
 
Waarom betaal ik servicekosten?
De additionele kosten, ook wel servicekosten genoemd, worden bepaald door de ondernemer of de organisator van het evenement.